Sobota, 13 dubna, 2024

Zalando kráčí s dobou: digitalizace jako trend

- Komerční sdělení -aktuality

Evropský módní trh představuje jeden z největších a nejatraktivnějších globálních spotřebitelských trhů. Zároveň je potřeba reflektovat zcela zásadní trend, který se jím prolíná: Digitalizace, která výrazně mění módní průmysl.

A právě o digitalizaci se opírá jakožto o svůj klíčový bod korporátní strategie značky Zalando. Nové technologie totiž propojují všechny účastníky módního ekosystému. Od zákazníků, přes jednotlivé značky až po výrobce, logistické společnosti, maloobchodníky, ale i stylisty nebo tvůrce obsahu, jako jsou influenceři.

Zalando se tak do budoucna hodlá v této strategii stále posouvat a především pak rozvíjet svůj dosud uplatňovaný platformový přístup. Pro zákazníky z toho vyplyne především benefit v podobě dobré dostupnosti trendy zboží a maximální personalizace.

Chcete se dozvědět více o dalších zajímavostech či o špercích? Mrkněte na náš blog.

Další články autora

Comments

Mohlo by se vám líbit

Reklama

- Komerční sdělení -PR článek